Kui teil on kõrge fikseeritud tugi näiteks Rootsi sein , kinnitage kummist amortisaatori vaba ots selle külge ja seda harjutust tehes toetage oma käed rinna ees olevale seinale, hoides selga püstises asendis.. Kui on tekkinud tõmbevalu alakõhus ja ristluus, on köha, aevastamise, naermise, füüsilise pingutuse, emaka ja tupe väljajätmise ajal ilmnenud uriinipidamatuse episoodid, mis mõnikord lõpevad nende prolapsiga. Tõmmake töö jalg rinnale. Pärast klassi proovige veenduda, et kõhuorganid on minutit normaalses asendis. Käed peavad hoidma kinni mingist tugijalast, mis "tõmbas" jalad üles ja alla.

Enne harjutuste alustamist uurige järgmisi juhiseid: Harjutuste komplekt tuleks teha iga päev, kui tunnete end hästi. Peate seda tegema tühja kõhuga, nii et söögikordade ja treeningu vahel peaks mööduma vähemalt kaks tundi. Enne võimlemisega alustamist tehke soojendus, mis aitab teie lihastel soojeneda. Masseeri ringjate liigutustega käed, Bubnovski polved haiget, sääred ja nii edasi. Pärast treeningu lõppu võtke jahe Bubnovski polved haiget ja puhake.

Hingake õigesti ja sügavalt. Bubnovsky tehnika lülisamba raviks: harjutused Mõelge mõnele harjutusele, mida Bubnovsky võimlemine hõlmab liigeste ja selgroo parandamiseks: Selja lihaste ja selgroolülide lõdvestamiseks astuge neljakesi ja, põlvede ja peopesade pinnale toetudes, lõdvestage nii palju kui võimalik.

Hingake samas asendis kopsudest välja võimalikult palju õhku ja kaare rindkereosa ülespoole. Sissehingamata hoidke seda asendit kümme sekundit, lõdvestage ja mõne sekundi pärast korrake harjutust. See harjutus hõlmab Bubnovsky sõnul rindkere lülisamba võimlemist, see aitab vältida emakakaela ja rindkere osteokondroosi.

Video: Лечим хроническую боль в спине: полезные упражнения от доктора Бубновского 2021, Aprill

Istuge samas asendis paremale jalale ja lükake oma vasakut selga. Venitage lihaseid, tõmmates vasaku jala taha ja parema jala ettepoole ja vastupidi. Kui teete kõik õigesti, tunnete reielihastes kerget valu. See harjutus on kasulik lihasspasmide leevendamiseks ja muljumise närvijuurte eemaldamiseks. Algpositsiooni muutmata sirutage oma keha ettepoole ja kaareke selga. Hoidke seda selles asendis nii kaua kui võimalik. Harjutus kõhulihastele. Lama selili kätega pea taga. Selles asendis vajutage lõug vastu rinda ja tõstke abaluud põrandast võimalikult kõrgele.

Korrake, kuni tunnete kõhu lihaste tugevat pinget. Harjutus tuharadele. Lamage selga Mida saavad kate sormede liigesed haiget teha, et välja sirutatud käed asetseksid tuharate alla, peopesad maha. Selles asendis peate nii palju kui võimalik Bubnovski polved haiget rebima. Korda vähemalt 25 korda. Seejärel võtke algasend ja puhake.

Harjutused jalgadele. Võtke asend, mis asub kõhul Ida-meditsiini liigeste ravi tõsta sissehingamise ajal vasak jalg nii kõrgele kui võimalik ning seejärel parem jalg väljahingamise ajal langetada.

Treening on eriti kasulik neile, kelle jaoks on jalaliigesed probleemsed. Peate seisma varvastega tõstetud pinnal, kontsad peaksid riputama põrandani. Käed peavad hoidma kinni mingist tugijalast, mis "tõmbas" jalad üles ja alla. See harjutus Odavad geelid liigestele kasulik jala väikeste liigeste raviks. Kõrgete põlvedega paigas olevad sammud on kasulikud lihaste soojendamiseks ja verevarustuse parandamiseks.

Küünarnukist kõverdatud käsivartega algasendisse langedes laske keha sissehingamise ajal põrandani. Väljahingamisel sirutades kontsad sirgeks käed. See harjutus on kasulik nii osteokondroosi kui ka lülisambavaheliste herniate ja lülisamba spondüloosi korral.

Ka Bubnovski selgroo jaoks mõeldud palliharjutused on ennast hästi tõestanud. Need on kasulikud lülisamba Bubnovski polved haiget, osteokondroos ja lihtsalt ennetamiseks, aitavad valu lahti saada ja kiirendavad paranemisprotsessi.

Mõelge mõnele neist harjutustest: Istuge fitballil ja sirutage selga, kuid ärge painutage seda. Asetage käed põlvedele. Venitage oma peaga ülespoole, et tunda selgroo õrna venitust.

Bubnovski polved haiget

Hoidke kümme sekundit, seejärel naaske algasendisse. Järgmine harjutus tehakse vastu seina. Pall tuleks asetada selja alla, jalad tuleks asetada pisut laiemaks kui õla laius Kükitage sujuvalt, veeretades palli selgroo alla. Korda kuni viis korda. Lõpetage treening, kui tunnete valu. Järgmise harjutuse põhiolemus on see, et seina vastu seistes peate pisut selga vastu fitballit vedrutama, veeretades seda kergelt külgedele ja üles ja alla. See toiming aitab stimuleerida lihaste tööd ja aitab klambritest lahti saada.

Skolioosiks ja selle ennetamiseks kasulik treening. Peate oma kätele rõhku panema, sääred fitballile puhkama.

Põlved valutavad, mida teha? Bubnovsky harjutused

Pöörake kordamööda ja korraldage harjad sujuvalt ümber, jäljendades sellega kõndimist. Edasi lamage fitballil seljaga, pange käed pea taha ja puhake jalad põrandal. Proovige selles asendis viibida pool minutit, seejärel puhake ja korrake toimingut. Kolmas harjutus tehakse põrandal. Peate lamama selili, puhkama jalad pallile. Tõstke keha üles ja kinnitage see asend. Jalgadega torso peaks moodustama sirgjoone. Siruta käed ette, tugevda pilku laeni.

Tehke 15 kordust. Järgmine treening on suunatud seljalihaste lõdvestamisele. Lamake kõhuga palli peal, puhake oma käsi ja jalgu põrandal, lõdvestades selga nii palju kui võimalik.

Jalad ulatuvad toe alla. Rulli mõni minut palli selgroo alla.

Bubnovsky valutas põlvili, mida teha lugemiseks tasuta

Istuge põrandale, pange selja alla pall, mis peaks seina vastu toetuda. Liigutage keha vasakult paremale, pakkudes selgroolülide õrna massaaži. See Millistest liigestest paisub on kasulik raske päeva lõpus - see aitab leevendada pingeid ja lõõgastuda. Kõik need harjutused, mida arst Bubnovsky soovitab liigeste ja selgroo parandamiseks, aitavad seisundit märkimisväärselt parandada.

Nendest maksimumi saamiseks kaaluge ka järgmisi juhiseid: Ainuüksi treenimisega ei ole alati võimalik vabaneda olemasolevatest probleemidest.

Bubnovski polved haiget

Igal juhul vajate arsti konsultatsiooni ja nende määratud meetmete rakendamist, eriti ravimite võtmist. Ärge kartke valu liigestes.

  • Bubnovsky S.
  • Bubnovsky Sergei Mihhailovitš: elulugu ja isiklik elu - Osteokondroos -
  • Lähteasend: istuge pingil seljaga masina poole.
  • Vanemad programmid on planeeritud kõigi kooliaasta jooksul : Õpilaste tervis
  • Glukoosamiini kompleks ja kondroitiini ulevaated

Need tähendavad, et teete kõike õigesti. Suurendage võimlemise koormust ja kestust järk-järgult. Saate ise valida, millal võimlemist teha - hommikul või õhtul. Keskenduge oma bioloogilistele rütmidele. Kuid parem on seda teha iga päev samal kellaajal.

Need, kes harjutavad kodus regulaarselt dr Bubnovsky meetodi järgi lülisamba ja liigeste parandamiseks harjutusi, märgivad, et nad tunnevad end palju paremini, suutsid vabaneda valu ja liigutuste jäikusest. Harjutus aitab lülisambahaiguste ravis, kuid ennetamiseks on parem seda teha juba enne ilmnemist - nii saate säilitada lihasluukonna tervist ja mitte puutuda kokku ebameeldivate sümptomitega.

Bubnovsky sõnul selja- ja alaseljavalu harjutused Me räägime füüsilistest harjutustest vastavalt Bubnovsky meetodile.

  • Jälgige oma hingamist hingake aeglaselt sisse ja välja täielikult välja.
  • Sergei Bubnovsky Sore põlvili, mida tasuta Internetis lugeda - Cubit
  • Seega peate mõistma, mis peaks olema keha ja millised tingimused.
  • Sergei Bubnovsky Sore põlvili, mida tasuta Internetis lugeda Cubit Inimese kannatused, kes on kaotanud võimaluse põlve all kõverdamata jalga painutada, on mõõtmatud.
  • Viigede tootlemine boligooli tinktuuriga

Doktor Bubnovsky teraapia Sergei Bubnovsky - arstiteaduste doktor, professor, keha parandamise raamatusarja autor. Ta töötas välja täiesti uue töövõime taastamise ja valu leevendamise meetodi inimestele, kellel on lihasluukonna probleemid. Meetod põhineb meditsiiniliste nõuannete ning kehalise kultuuri ja vaba aja tegevuste kombineerimisel. Professori sõnul aitab korrektne füüsiline aktiivsus lihasluukonna funktsioone taastada palju Harja kaed liigeste haigused kui ravimite võtmine.

Seetõttu töötas ta välja terve rea harjutusi, mis on aastate jooksul aidanud inimestel kaotatud tervise ja täisväärtusliku elu Bubnovski polved haiget. Esmakordselt maailmapraktikas töötas ta välja programmid suurte liigeste taastamiseks elukvaliteeti kaotamata. Tema programmid on kohandatud inimestele sõltumata vanusest ja füüsilisest seisundist.

Neid saavad raseduse ajal kasutada täiskasvanud, lapsed, vanurid ja isegi naised. Dr Bubnovsky kliinikus valitakse igale patsiendile individuaalne lähenemisviis ja pakutakse oma taastumisviisi. Baasharjutused vastavalt Bubnovsky meetodile Bubnovsky meetod on üks väheseid tõhusaid võimalusi taastumiseks füüsiliste harjutuste komplekti abil.

Soovitatav on valida korduste arv enda jaoks individuaalselt, kuid keskmised näitajad on 3 komplekti 20 kordust iga tüüpi treeningu ja tervist parandava treeningu kohta. Kõige sagedamini tuleb kaebusi valu nimmepiirkonnas, mis on ette nähtud järgmiste toimingutega: On vaja alustada liikumist, Bubnovski polved haiget suurendab verevoolu ja aitab leevendada põletikulist protsessi.

Selleks, selili lamades, tõmmake vaheldumisi ja samaaegselt väljahingamisega paremat ja seejärel vasakut jalga üles. Visates käed pea taha kõhulisse asendisse, proovige küünarnukkidega põlvi puudutada väljahingamisel ärge kartke seda mugavuse huvides lahti teha.

Selle teostamisel venitatakse lülisamba kaelalüli, kiirendades seeläbi nimmepiirkonna hemodünaamikat. Peate seda tegema, kuni tunnete seljas soojust. See näitab, et ta hakkas toimima ja lahkus valulike aistingute faasist. Harjutust saab täiendada ka sellega, et tõmmatakse jalad vaheldumisi rinnale, venitades kogu selgroo. Järgmine harjutus viiakse läbi selili lamades ja selle eesmärk on tugevdada abs.

Hoidke oma käed pea taga, tõstke kaks jalga korraga rinnale ja sirutage need siis täielikult algasendisse.

Alaselg võib "tulistada", kuid muretseda pole millegi pärast. Kokkusurumist ega keerdumist ei toimu, kogu keha on lihtsalt venitatud, kogu vere ulatuses suureneb vere pikkus ja mitte ainult nimmepiirkonnas. Harjutus "poolsild" viiakse läbi siis, kui keha võib juba pisut väsinud olla.

Sergei Bubnovsky Sore põlvili, mida tasuta Internetis lugeda

Samuti peate selili lamades põlvi painutama 90 kraadi ja tõmbama alaselja ülespoole: mida kõrgem, seda kiiremini selgroo toimimine taastatakse. Iga kordusega hingate valu sõna otseses mõttes välja! Midagi pole vaja karta, õppus on täiesti ohutu ega varja iseenesest mingeid rikkumisi.

Bubnovski polved haiget

Raskused võivad tekkida vähearenenud seljalihaste või suure kehakaalu korral. Sellegipoolest ei tohiks te lõpetada, kui positiivse tulemuse saavutamine on väärtuslikum kui teie enda puudused. Kui see on tehtud, võib ilmneda suukuivus, mille saab lõpetada mõne lonksu joogiveega parem on võtta paar lonksu sagedamini kui korraga palju vett juua.