Üks lihtne nipp tärklise minimeerimiseks on süüa oma igapäevane võileib avatud näoga, ainult ühe viilu leiva asemel tavalise kahe leiva peale. Ja kui ostate kodukaupade poest korduvkasutatava õli, selle asemel, et pidevalt osta ühekordselt kasutatavaid mittekleepuvaid pihustuskaniseid, säästate ka sularaha ja pakendijäätmeid.

Nix Hilisõhtune suupiste Hea uudis - kaalu langetamiseks ja tervislikuma keha saamiseks ei pea oma dieeti radikaalselt muutma. Mõne strateegilise nipiga saate oma söömisharjumusi dramaatiliselt kergendada, ohverdamata maitset või naudingut. Järgige neid lihtsaid näpunäiteid, et oma lemmiksöökidest mõnisada kalorit raseerida - see tähendab aja jooksul märgatavat kaalulangust!

Slash valu vedelik

Üleminek kooritud piimale Kui te ikka joote täispiima või kasutate seda oma latte- teravilja- või smuutitoodetes, tehke oma südamele ja vöökohale kasuks ning lülitage koorimata rasvavaba - see on üks lihtsamaid muudatusi, mida saate oma dieedi parandamiseks teha. Rasvapiimas on endiselt kõik valgud, kaltsium ja muud toitained, mis muudavad piima nii toitvaks, kuid kogu selle headuse saate 70 vähem kalorit tassi ja null rasva eest.

Vahetage kaks 8-untsi portsjonit päevas ja säästate kalorit nädalas, kalorit kuus ja 51 kalorit aastas.

Slash valu vedelik

See võrdub 15 naela kaalukaotusega ühe aasta lõpus! Jääge ühe portsjoni teravilja juurde Tüüpiline hommikusöögihelbe valamine võrdub kahe portsjoniga. Kui proovite kaalust alla võtta, vähendage kaloreid, mõõtes kaussi täpselt ühe portsjoni tavaliselt ¾ kuni 1 tass, kuid kontrollige pakendi märgistust. Igal hommikul raseerite oma teraviljast umbes kalorit ja lisapiimas vähemalt 50 kalorit. See on kokkuhoid, mis võrdub kalorit nädalas, kalorit kuus ja 73 kalorit aastas - ja see on 21 lihtsat näpunäidet, mis aasta lõpus kaotati!

Lahjendage oma sidemeid Üleminek tavaliselt salatikastmelt kuni kalorit 2 supilusikatäie kohta kergele salatikastmele otsige kaubamärke, milles on 2 supilusikatäit mitte rohkem kui 60 kalorit. Kaubanduskastmete rasva, kaloreid ja naatriumi saate veelgi lahjendada, valades pudelisse eriti tavalise äädika palsami, punane vein või teie lemmik ja raputades selle üles.

Kuna enamik inimesi - ja restoranid Slash valu vedelik söövad salateid vähemalt 4 supilusikatäie kastmega, siis kui teete selle salendava asenduse kolmele salatile nädalas, siis kärpite vaevata kalorit nädalas, kalorit kuus ja 37 kalorit aastas. See võib ühe aasta lõpuks lüüa ligi 11 naela! Kui soovite pigem ise kaste teha, proovige minu retsepti Light Balsamic Vinaigrette'ile, milles on vaid 60 kalorit 2-lusikases portsjonis.

Kraapige võid või määrige Ma ei ütle, et peate dieedist täielikult kaotama või või südamele kasulikud võided, kuid kui te seda oluliselt vähendate, märkate erinevust. Valu kohuvalu iga päev kokku üks supilusikatäis tavalist võid või määrige röstsaiast, köögiviljadest, kartulitest ja õhtusöögirullidest.

Kuni kalorit supilusikatäie kohta säästate kalorit nädalas, kalorit kuus ja 36 kalorit aastas. See tähendab, et ühe aasta lõpus on läinud 10,5 naela!

SUUR 0% KAMPAANIA

Kaldkriips Sooda Suhkrused joogid, nagu sooda, on sõna otseses mõttes vedelad kommid. Nad on täis rafineeritud suhkrut ja kaloreid - ja raisatud kaloreid, sest vedelikud ei täida teid samamoodi nagu tahke toit.

Slash valu vedelik

Vahetage oma igapäevane untsine tavalise sooda purk kalorit looduslikult maitsestatud ja kalorivaba seltzeri purki 0 kalorit. Neid sulatisi maitsestatakse ainult loodusliku puuviljamaitsega, näiteks lubi, vaarika või apelsiniga. Need ei sisalda suhkrut ega kunstlikke magusaineid, nii et nad ei ole magusad - kuid tänu karboniseerimisele on neil kihisev popp, mida me kõik armastame soodast.

Joy Baueri 10 lihtsat sammu kalorite kärpimiseks

Asendage üks purk päevas ja säästate nädalas kalorit otse suhkrut, kalorit kuus ja kopsakat 50 kalorit aastas. See võib tõlkida 14 naela languse skaalal! Mine avatud näoga Tärklises olevad kalorid võivad Slash valu vedelik kokku tulla, nii et kui proovite vähendada oma kalorite tarbimist, võib loominguliste viiside vähendamine leida palju muutusi.

Slash valu vedelik

Üks lihtne nipp tärklise minimeerimiseks on Slash valu vedelik oma igapäevane võileib avatud näoga, ainult ühe viilu leiva asemel tavalise kahe Hurt polve magnet peale. Ligikaudu kalorit viilu kohta säästate kalorit nädalas, kalorit kuus ja 36 kalorit aastas - see võrdub 10,5 naela kaalukaotusega ühe aasta lõpus! Alustage õhtusööki köögivilja esimese kursusega Uuringud on näidanud, et alustades sööki kiudainerikka, supertäidise kausiga puljongipõhise köögiviljasupiga või madala kalorsusega visatud salatiga või mõne muu toore või keedetud köögiviljagasaate vähendada oma kaloraaži 20 võrra protsenti.

Seonduvad tooted

Selle põhjuseks on see, et see köögivilja esimene kursus võtab näljahäda ära ja lõpetate peamise söögikorra ajal vähem toitu. Nii et kui tavaliselt tarbite õhtusöögi ajal kalorit, võib see trikk raseerida kalorit ööpäevas, säästes nädalaskuus ja 73 kalorit aastas. See on ühe aasta lõpus kaotatud üle 20 naela!

Ole kokteilidega strateegiline Vältige suhkruga täidetud segujooke ja frou-frou õnnetundide eripakkumisi.

Slash valu vedelik

Keskmine puuviljane kokteil on kalorit - ja see on alles algus. Selle asemel tellige klaas veini, lahja õlu või segujook koos kalorivaba seltzeriga ja mahla pritsimisega kõik — kalorit. Vähendage nelja nädala joogitellimust ja vähendate vähemalt kalorit nädalas, kalorit kuus ja 28 kalorit aastas.

Seotud tooted

Aasta hiljem Pihusta, ära vala Taimeõlid - nagu oliiv ja raps - võivad olla südamest tervislikud, kuid sisaldavad ka Slash valu vedelik kaloreid, mis võib anda suure kaalutõusu, kui kasutate neid kodus kokkades rikkalikult.

Röstimisel, grillimisel ja pannil küpsetamisel kasutage otse pudelist õli asemel korduvkasutatavat õli või küpsetuspihustit.

Kui lõikate iga päev oma toidukorra ettevalmistamisest vaid 1 spl õli umbes kaloritsäästate lõpuks kalorit nädalas, kalorit kuus, 43 kalorit aastas. See on enam kui 12 naela, mis kaotati ühe aasta lõpus asja muutmata kujul! Ja kui ostate kodukaupade poest korduvkasutatava õli, selle asemel, et pidevalt osta ühekordselt kasutatavaid mittekleepuvaid pihustuskaniseid, säästate ka sularaha ja pakendijäätmeid.

Nix Hilisõhtune suupiste Olenemata sellest, kas teie valitud suupiste on jäätis, küpsised, kartulikrõpsud või popkorn, tunneme kõik õhtul tungi. Kasutage tahtejõudu ja jätke öine suupiste vahele ja säästate iga päev keskmiselt kalorit. See tähendab kokkuhoitud kalorit nädalas, kalorit kuus ja 91 kokkuhoitud kalorit aastas, mis on ühe aasta lõpus tohutu kaalukadu 26 naela!

  • Krones Vähendab Itaalia Töökohti, Et Tagada Saidi Pikaajaline Tulevik
  • Folk oiguskaitsevahendeid liigeste ola liigeste
  • Kuunarliide kuubikartroos
  • Vaikeste liigendite artroosi peatub
  • Valutab jalgravi liigese
  • Joy Baueri 10 lihtsat sammu kalorite kärpimiseks - Healths -
  • Venitamine Sinda jala ravi

Selle asemel, et otsida midagi suhkrut või soolast, rüüpake õhtul kofeiinivaba teed, mis aitab teil enne magamaminekut lõõgastuda, või võtke lõõgastumiseks vannis rahustav ligunemine - ja vabastage mõte munšidest.